愛と毒とたまに平和

詩にして吐き出します

引用「I won’t last a day without you」

Day after day
毎日毎日

I must face a world of strangers
馴染めない他人ばかりの世界と向き合わなくちゃいけない

where I don't belong I'm not that strong
そこに私の居場所なんてない そんなに私は強くないから

It's nice to know that there's someone I can turn to
だから頼りになる人が居てくれることが嬉しいの

Who will always care
その人はいつも私を支えてくれる

You're always there
貴方はいつもそばにいてくれたの

When there's no getting over that rainbow
あの虹の向こう側へ行けなくても

When my smallest of dreams won't come true
ささやかな望みすら打ちのめされても

I can take all the madness the world has to give
私は世界中の全ての混乱でさえ受け入れられるわ

But I won't last a day without you
でも貴方が居ないと生きていけないと思うの

So many times
何度も何度も

When the city seems to be without a friendly face
街には私の味方なんて1人も居ないって思ってた

A lonely place
私は孤独だって・・

It's nice to know that you'll be there if I need you
でも、私が必要とした時貴方はそばに居てくれたことが嬉しかった

And you'll always smile
そして私に笑いかけてくれたね

It's all worthwhile
それだけが私の全てだったわ

When there's no getting over that rainbow
あの虹の向こう側へ行けなくても

When my smallest of dreams won't come true
ささやかな望みすら打ちのめされても

I can take all the madness the world has to give
私は世界中の全ての混乱でさえ受け入れられるわ

But I won't last a day without you
でも貴方が居ないと生きていくことすら出来ないと思うの

Touch me and I end up singing
貴方が触れてくれるから私は歌えるの

Troubles seem to up and disappear
悩みや苦しみも消えていく

You touch me with the love you're bringing
貴方に触れてもらうと愛を感じるし

I can't really lose when you're near
貴方が近くに居るだけで元気になれる

When you're near my love
貴方が寄り添っていてくれるだけで・・

If all my friends had forgotten half their promises
もしも私の友達が約束を半分しか守ってくれなくても

they're not unkind Just hard to find
嫌いなんじゃなくて、ただ思い出せないだけ

One look at you
貴方を見ているだけで

And I know that I could learn to live without the rest
私は休むことなく、これから生きていくということを学べるわ

I found the best
最高を見つけてしまったのよ

When there's no getting over that rainbow
あの虹の向こう側へ行けなくても

When my smallest of dreams won't come true
ささやかな望みすら打ちのめされても

I can take all the madness the world has to give
私は世界中の全ての混乱でさえ受け入れられるわ


But I won't last a day without you
だけど、貴方が居ないだけで生きていくことすら出来なくなるの・・